بیماری مزمن کلیه با 75٪ عملکرد کلیه می توانم آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیه با 75٪ عملکرد کلیه می توانم آن را معکوس

"با کمک درمان منظم، بیماری مزمن کلیه با 75٪ عملکرد کلیه می تواند معکوس شود، اما تنها در صورتی که می تواند درمان مناسب در زمان" قرار میدهد. برخی افراد ممکن است گفت که بافت کلیه آسیب دیده می تواند در تمام نمی توان تعمیر، آن بود، اما در حال حاضر آن است که دیگر این واقعیت است.

چینی گیاهان دارویی پزشکی است تغییر تاریخ درمان بیماری کلیه، آن را امید تازه برای افراد مبتلا به این بیماری است. این متفاوت است از درمان های سنتی مانند دیالیز و یا پیوند کلیه است، می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها در یک راه طبیعی درمان. در اینجا من با اشاره به روش درمان است نه یک درمان تک، آن است که توسط چند درمان های منحصر به فرد، که به عنوان موضوع داغ فشرده درمان، فتیلهگذاری درمانی، انما درمان، پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، دهان و دندان گیاهان دارویی چینی Osmotherapy پزشکی و درمانی شناخته شده دایره تشکیل شده است . در طول درمان، پزشک آنها را با هم با توجه به نیاز در ترکیب خواهد شد.

برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه و 75٪ عملکرد کلیه، آنها در مرحله 2 این بیماری هستند. بنابراین تا زمانی که آنها می توانید آن را درمان منحصر به فرد در زمان دریافت، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود یافتن از آن را دریافت.

پزشکان یادآوری می کنند که یک رژیم غذایی خوب می تواند کمک کند به بهبود عملکرد کلیه و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، بنابراین لازم است که یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما.

در یک کلام، بیماری مزمن کلیه با 75٪ عملکرد کلیه را می توان با به موقع چینی گیاهان دارویی پزشکی و رژیم غذایی مناسب معکوس شود. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود را، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری مزمن کلیه، 75٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: